everybody talks

jag fick en kommentar om när jag skrev ; jag fattar inte hur folk kan gå och vara arbetslös det är typ det värsta som finns. och de där var svaret.
 

I dagens samhälle så är allt knasigt och bökigt. Folk pluggar får sig en utbildning fortfarande svårt för många. Eftersom det sker varsling på varsling. De skickar in sina ansökningar och får ett svar tillbaka " Du har inte så mycket erfarenhet" Härligt samhälle vi lever i. Jag tycker innan du kapar folk som står utan jobb så bör du även tänka igenom hur vårat samhälle ser ut.
 
 
tänkte bara påpeka att jag inte kapar folk när jag säger att jag tycker att de är galet tråkigt att vara arbetslös och att jag personligen blir jävligt rastlös precis som jag skrev i mitt inlägg också.
Och jag vet hur samhället ser ut jag var själv arbetslös hela förra året, så lägg ner att säga at jag kapar folk när jag bara säger min personliga åsikt om att ja tycker att de blir jävligt långtråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0