onsdags!

 
drog till olearys med evelina och elena, riktigt trevligt! vi satt och diskuterade våra åsikter om utsatta barn i afrika m.m. blev även en hel hockey snack för mig senare på kvällen när de kom fram en kille som visste att jag jobbade för björklöven.
natten slutade tyvär inte lika bra, fick lov att ringa ambulansen och följa med elena på sjukhuset!
måste säga att det var så sjukt hemskt att se hon svimma hela tiden..
men de slutade bra, jag och elena satt och skrattade åt hennes promille för hon och jag hade druckit drygt lika mycket och vi var knappt onykter och sen blåste hon 1,37 promille xD.

Kommentarer
Postat av: evelina

Att det slutade så.. Stackarn men gud vad skönt att allt gick bra till slut:) hälsa styrkekram till elena

2012-10-12 @ 15:40:40
URL: http://makethedayscount.blogg.se
Postat av: Anonym

ooh på g med en hockeykille? :D va hette han? :D

Svar: haha hockeykille?
lisa

2012-11-07 @ 18:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0