jag tänkte

det var ju ett tag sen jag visa nå sminkningar och sånt. men jag tänker faktiskt lägga ut lite skönhetstips!
hope u like it.

1. är dina naglar lite gula gnugga citron på naglarna så försvinner det gula.

2. vill du ha rakt hår utan att platta håret? blöt håret i mjölk och låt de vara i håret i 20 min sen så tvättar du håret vanligt, då kommer du ha rakt hår.

3. fett hår och slut på torr schampoo? ta bakpulver, det fungerar lika bra.

4. finnar? koka en skiva äpple i fem minuter sen krossa du äpplet och sätt de i ansiktet. äpplet kommer minska storleken och dämpa färgen på dina finnar.

5. gör dina tänder vitare med tandkräm och finrivet citronskal! citronskalet bleker utan att skada tandköttet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0