svar på tal

tänkte svara på era frågor nu så, here it is!

-Vilket årstid tycker du är bäst, och varför? :)
svar; jag tycker mest om hösten, precis då det börjar bli mörkt ute på kvällarna. alla höst färger och det är inte för varmt eller för kallt.

-Vad gillar du hos det manliga könet? ;P
svar; ahhaha, de manliga könet... jadu. jag gillar väl att dom flesta fungerar.

-Wanna do it ?
svar; nja men tack ändå.

-När kommer du ner och hälsar på/ger mig mina tårtor? :D
svar; jadu tor, snart hoppas jag!

-Varför hatar du köttfärssås?
svar; jag har inget bra svar på det, tycker bara inte om det.

-Vill du hitta på något någon helg framöver?
svar; klart att vi ska max ;D

-Vart ser du dig själv inom fem år? Med andra ord, vad är planerna för framtiden mer än att va så jäkla go ?
svar; vill ha barn inom fem år, annars inga planer. man ska ju ta dagen som den kommer som alla säger.


-Hur skulle den perfekta dagen se ut for dig?
svar; vakna upp med frukost på sängen, fara ut och göra något roligt på dagen( beroende på vilken årstid de är ). sen så skulle man vara tillsammans med någon och laga middag tillsammans, sen avsluta med en myskväll film ( jag väljer) sen massa godsaker.

-hej anser du att du kanske är lite för uppmärksamhets sökande? (om du tycker det, varför är du det?) och varför vill du visa dina bröst hela tiden? Annars bra blogg.
svar; jag anser inte att jag visar mina bröst på någonbild, visst ibland har jag urringade tröjor för att jag själv tycker att de är snyggt.


-Vad har du för naturlig hårfärg?
och håller med oskar lite..
svar; jag är naturligt blond. 

Vad är detta för fråge stund fröken håller i? vad vill jag veta? jag vill veta mer om dig.. din favorit musik, din älsklings färg, vad du gillar för mat. du kanske sjunger i duschen!? ;) haha jag vet inte, jag är bara nyfiken. så du får gärna berätta. hoppas att det räker med frågor för tillfället, men oroa dig inte, jag har fler på lager.;D bamsekram! //C
svar; favorit musik vet jag inte, de är blandat, svart, gillar all mat förutom köttfärssås och lasange, jag sjunger i duschen!

Vad använde du för medel till hårförlängningen?:)
svar; jag använde rapunzels remover.


hoppas ni fick lite svar på era frågor! ha en fortsatt bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0