she is

alltså jag måste bara göra ett inlägg om mina underbara vänner som gör mitt liv så underbart just nu.


Evelina du är verkligen en sån underbar person och jag är så glad att jag har dig i mitt liv. Du finns alltid där för mig och jag vet att du aldrig kommer lämna mig, precis som jag vet att jag aldrig kommer lämna dig.
jag kan inte tänka mig att vara utan dig alltså, du får mig så jävla glad. du är allt jag önskar mig i en vän.
varje gång jag är ledsen så finns du alltid där och du får mig alltid på bättre humör.
jag älskar dig och kommer alltid göra det min underbara vän!




Sandra, det är helt sjukt hur man kan lära känna en person så bra så snabbt. Jag vet att jag kan lita på dig och du vet att du kan lita på mig. du förstår mig på ett sätt ingen annan gör.
Och jag vet att vi kommer vara vänner livet ut.
du är en sån fin person ut och in och jag är så glad att vi lärde känna varandra för det skulle kännas så sjukt tomt utan dig. kommer alltid älska dig!


Pawo, det är helt sjukt hur länge vi har känt varandra och även om vi inte umgås varje dag så vet jag att du alltid finns där för mig. alla galna minnen vi har tillsammans kommer jag aldrig glömma. du är den finaste vännen jag har och jag kommer aldrig svika dig. du har alltid funnits där för mig och jag kommer alltid finnas där för dig.  du är den personen som känner mig mest av alla. jag kommer alltid älska dig!


Sofia, haha jag kommer aldrig glömma första gången jag träffade dig " tjena snygging" och de menar jag forfarande! enda sen vi träffades har vi alltid haft roligt tillsammans och tror jag aldrig gjort sådana galna saker med någon annan än dig. Vi var så impulsiva och sket i vad alla andra tyckte om oss.
Jag kommer aldrig glömma alla våra fester och alla våra bråk.
jag älskar dig av hela mitt hjärta och även om vi inte ses lika ofta längre så finns jag alltid här, hoppas du aldrig kommer tveka på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0