diamonds and heels

varför har tjejer så mycket smink,kläder och smycken vi aldrig använder?
jag sitter och lyssnar på musik och kollar mig runt i rummet och jag har så jävla mycket skit jag aldrig använder.
varför har man kvar saker man aldrig använder?
jo för atta vi tjejer tänker nog samma sak " man kanske har användning för de någon dag".
Men det slutar med att vi inte har det, men har ändå kvar det.

Som just nu har jag 7 stycken mascaror och 5 av dom är helt tomma. Frågan är ju varför jag då har kvar dom?

aja, det jag ville säga är att dom flesta tjejer är nog som mig, har kvar på saker vi inte använder.

så om ni har något svar på varför vi gör det så kan ni gärna svara!


bild från studenten


Kommentarer
Postat av: tomten

Du är i så fall min drömtjej. Du behöver inte det mesta, du strävar ej efter allt, du gillar hösten, vilket jag gör trots att det är för kort... Eller, ja, jag gillar högsommaren. Typ augusti då man sover gott på nätterna och får maximalt ljust på sommarn som man behöver...



Det värsta av allt är att jag alltid har tyckt du har varit jävligt sexig. Du lär ju inte få veta vem jag är eftersom jag skrev såhär. Är ju så blyg av mig så det lär ju aldrig ploppa upp. God fortsättning snygging

2012-01-15 @ 02:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0