svaren

vilka klädaffärer gillar du mest?
ginatricot,cubus och H&M bara för att de är billigt och snygga kläder


följer du själv några bloggar?
ja jag följer vänners, sen lindas sminkblogg, majatannå och några till :)


har du haft ngn kille innan han du har nu ?
ja jag har haft killar innan jag blev tillsammans med älsklings john :)


vad vill du göra efter studenten?
jag vill fara ut och resa, jobba och kanske plugga vidare. sen skaffa lägenhet :)

Vilken är din favorit artist?
ingen aning, lyssnar på allt


Vilken är den bästaste killen på jorden ;]
de är ju min älskling!
 

Varför är theplums bäst? (A)
haha jadu, fråga han de är väl han som vet de xD


Vad är din djupaste hemlighet? :o
den förblir hemlig


Kommentarer
Postat av: malin

snygg lisa ;)

2011-03-26 @ 15:15:38
URL: http://malinxo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad villdu plugga då?:)

2011-03-26 @ 16:03:26
Postat av: lisa

om jag ska plugga måste jag flytta till gbg för att vidare utbilda mig i bageri och konditori

2011-03-26 @ 19:03:15
URL: http://liwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0