?

svar på saras fråga :D

för att jag läser bibeln och tror å gud?
duger de svaret till dig?

Kommentarer
Postat av: sara

berätta lite mer om varför du tror på gud. har det hänt något speciellt? har själv lite svårt för det där

2011-03-23 @ 21:06:43
Postat av: lisa

helt ärligt, jag vet inte varför jag tror på gud. Men de finns inga bevis på att han inte finns.

det handlar bara om att jag tror på gud och bibeln. jag har varit med om en hel del och bibeln och tro på gud har väl hjälpt mig igenom de. sen tror jag på som att om vi skulle dö så lever vi vidare, bara för att våran fysiska kropp inte fungerar så kommer vi finnas.

jag kan inte säga precis varför jag tror på gud, jag bara gör det.

2011-03-24 @ 12:34:28
URL: http://liwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0