left behind

jag har suttit och tänkt och funderat mycket på livet just nu.
och jag vet att livet inte är rättvist även om vissa säger att de är det, men enligt mig är det inte alls rättvist.
Det är för mycket bra personer som går bort som skulle kunna göra världen en bättre plats och få andra att må bra.
varför finns det inte fler personer som vill alla väl och inte är egoistiska, varför är alla så självupptagna?
men om jag fick önska mig något så skulle jag vara egoistisk, för jag skulle vilja att mina nära o kära som gått bort ska komma tillbaka. kunna säga de man vill till dom innan dom går bort.
säga allt man inte sagt.
man borde få en förvarning om vad som kommer hända så man får chansen att göra något bra än att leva med att ångra att man inte sa hur mycket dom betydde.
det gör så förbannat ont att mista någon man älskar och att inte kunnat säga det till dom för att man varit så sjukt upptagen och inte tänkt på det. att man inte tagit chansen att säga hur mycket dom betyder för en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0