SVAREN!

NU HAR JAG SVARAT PÅ FRÅGORNA!



Postat av: Anonym

Vilken linje studerar du?

svar; jag går livsmedelsprogrammet på östra gymnasium med inriktning bageri/ konditori. 

Postat av: anonym

hur många har du varit tillsammans med? längd/vikt? favoritmat? favoritbutik? bästa vän?


svar; beror på hur man tänker, om man tänker längre än 6 månader så är det två stycken, jag är 176cm lång och jag har ingen aning om hur mycket jag väger, är inte så insatt i det. favoritmat är nog tacos, butik.. hmm... troligtvis gina tricot för att det är billigt och snygga kläder där. och bästavän så är det nog pawo för att jag har känt henne längst, ända sen sexårs.

Postat av: sara

vilken är din favoritblogg?


svar; jag har ingen som är en favorit men lindas sminkblogg är en av dom!

Postat av: sara

utekväll vs hemmakväll
laktrits vs choklad
fanta vs cola
ge vs få

svar; jag tycker både om hemmakväll och ute kväll så kan inte svara på den, sen blir de laktrits, cola och ge :D 

Postat av: linnea

favoritställning? ;) när förlorade du oskulden?


svar; haha ganska rolig fråga, jag förlorade oskulden när jag var sexton och jag ångrar det! önskar jag skulle väntat längre. ställning går jag nog inte in på, har så många :D

Postat av: anonym

Har du gått i någon idrott? Berätta om vad du gillar för sporter :)

svar; jag har gått i fotboll, dans och ishockey men inte nu längre. och hockey kommer alltid vara den bästa sporten för mig.

Postat av: =)

vad kan du inte leva utan i sminkväg? vad lyssnar du på för musik?

svar; jag blir nog cover all mix från MUS sen en fondation ( har ingen favorit än ) sen ögonbryns penna eller skugga som jag använder. Och musik jag lyssnar på är nog all möjligt beror på hur jag mår.
men när jag är arg / deppig så blir de mycket linkin park, dead by april och massa mer, sen party är de juu klassikerna som kesha och rihanna och massa mer. och slutligen så chill låtarna är coffey anderson och ron pope favoriter.

vad har du för betyg? favoritämne?

svar; jag vet inte riktigt jag har mest vgn och gn men sen mvg, har inte räknat poängen, och mitt favoritämne är nog choklad och konfektyr och kondis ( konditori bakelser )

kan inte du lägga ut sminktutorials ? :)

svar; skulle jag nog kunna men videoblogg är inte direkt min sak, men kan nog lägga ut någon gång lite tips och sånt.


Fråga: Vadär din största dröm? (å våga inte svara något som har med kärlek att göra, nu tänkte jag att du skulle få va ego :P )

svar; ganska "tråkig" dröm, men jag drömmer om att få ett jobb där jag får bra betalt och ha en pojkvän som älskar mig och jag han sen få barn och leva lyckliga :)

URL: http://ceciliamivalerie.blogg.se/

Postat av: Duvan

Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

svar; jag skulle ta med mig en båt så jag kan fara därifrån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0