bara till min älsklinghhhh

de här inlägget är till min älskling och mina närakompisar.

först till john, jag älskar dig mest av allt och du är min dröm, min levande dröm som jag får leva med.
du är så söt på morgonen även om du kan vara morgonsur. och det är så sött att varje gång man vaknar upp och kollar på dig så ser man att du dreglar. och jag älskar att du känner mig så bra och att jag verkligen kan vara mig själv med dig OCH att kunna ha min kille som min bästa kompis. jag kommer sakna dig när jag är utomlands.

sen till mina kompisar så vill jag säga tack för allt ni gör för mig, att ni orkar höra på när jag snackar om mina problem och hjälper mig igenom de mesta. utan er så skulle jag fan va fett deprimerad.
jag hoppas  att vi alltid kommer stå varandra nära och vill bara säga att jag ät så stolt att ha er som kompisar.
jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0