johnbabe

'
( det är puff världens finaste katt, låna bilden av johns mamma, tyckte den var så fin )

han sover... är det ovanligt eller? hahaha.
jjag började nästan gråta när jag fick hålla om honom, saknat han så mycket.

han är den finaste.

tack för i går sandra det var jätte mysigt.
det blev innekväll och kolla på tv och snackade och åt kex och ost hur mys som helst.

ska väcka john nu, får väll se om han hoppar på mig eller skriker att jag ska dra hahah.

men puss på er, och stina du borde komentera oftare för jag vet att du läser mig blogg ofta haha :D


Kommentarer
Postat av: stina =)

HiHi men jag har ju inget vettigt att säga ju =)

2010-03-12 @ 07:35:21
Postat av: ev

Jag är nykterist nu!

Någon snodde min jävla telefon igår, haft den i tre månader. FUNFUNFUN. polisen next

2010-03-14 @ 15:11:53
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0