jag tror.

jag tror då fan att jag har världens sötaste kille, ni måste kolla vad han skrev på sin blogg.


Satte igång denna blogg. och nu fick jag suget för att jag är lite små depp. men jag vet inte varför jag är de, kanske beror på att jag är så satans förälskad i Elisabeth. God damn vad jag älskar hon. så detta inlägg blir nog till henne :D. Elisabeth, jag har mina dåliga tråkiga icke gosiga dagar. jag kan bete mig som en jävla barn rumpa men du ska veta att det är inte tänkt. på senaste tiden har jag bara kännt mig allmänt deppig. jag antar att jag bara vill komma bort ett tag. och allt lär nog bli bättre då jag får träffa min pappa. var så länge sedan så jag saknar han också sjukt jävla mycket. och du ska dessutom veta att då jag kommer hem på torsdagen på lovet ska jag fan i mig Bara vara med dig. du jag och filmer pussar och kramar.  <3

alltså sjukaste söt han är!!!


Kommentarer
Postat av: ev

haha men snuttisar!!!:D:D:D

vill ju äta upp er fisan

2010-03-03 @ 19:13:16
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0