min finaste

min kille skrev ett litet "brev" till mig i natt / morse och han är såå söt :] ni ska få läsa de.

lite mycket att läsa, MEN lätt värt. ni kommer få se hur gullig min kille kan vara

Elisabeth

Hmm, hellu darling du har just börjat läsa några rader på min blogg. jag vet inte vad jag ska skriva hur jag ska skriva men vi kan väll börja med att börja med nått?
Vad sägs som... hmm
Du vet att jag älskar dig eller nej det gör du inte men nu fick du det bekräftat ännu en gång av dom gångerna jag sagt det. och du ska veta att det dära nya skit saken som sårade dig var inget menat. jag var dum idiotisk och cp. jag ångrar det mest av allt och jag ångrar alla gånger du har fått stått ut med mig då jag varit full och jag kallat dig massa saker.. vill inte äns tänka på det klockan är nu 06:45 och jag har jätte ont imagen för att jag är rädd att du ska välja bort mig som kille. jag ska ge dig tre reason till varför jag alltid skall vara din.
1. jag kommer aldrig aldrig att såra dig och det SVÄR jag på tonys gravsten.
2. jag kommer aldrig att göra om sakerna på fyllan som jag gjort tidigare eller sagt.
3. jag är den som kommer älska dig till döden tro det eller ej men så är det. Och vad du än väljer att göra med mig kommer du alltid vara älskad utav mig. jag ska se till att du ska lita på mig. jag kommer göra allt mitt yttersta för att det skall vara du och jag to the end.

Om jag ska vara uppriktigt mot dig, så ska du också veta att du är min största kärlek. du är så underbar jag älskar våra stunder då vi är som tio åringar vi ligger i sängen och chittlar varandra och bara skrattar. Jag älskar också då du ler, och jag älskar att se dom stunderna då du verkligen är lycklig.
Vet du vad jag vill?
-NEJ? vad john? :o
Jag vill alltid vara med dig och alltid finnas för dig, alltid kunna stötta dig vid svåra situationer och då du mår kasst.
det jag vill uppnå mellan oss är att skapa minnen tillsammans. och en dag förlova oss och en dag skaffa barn och gifta oss flytta ihop. bara vara det dära underbara paret som alla andra vill vara.
Vet du vad jag sitter och tittar på dig och du kliade dig nyss på rumpan och det var sött :] <3
jag vet faktiskt inte vad det bästa sättet för att du ska förstå att jag verkligen älskar dig. det känns meningslöst att säga "jag älskar dig" 24/7. för då känns det så utnött och det hatar jag. jag vet att jag inte är bra på att säga att jag älskar dig, men JAG GÖR DET! do you get it? :) <3

saker som du kanske inte vet.
Vet du igentligen hur känslig jag är. bara en liten smäll som inte äns gör ont kan får mig att nästan gråta utan att jag visar det. och tex på Facebook.se där det står att vårat förhållande är komplicerat jag kan logga in i bland och bara titta och känna hur gråten i min halls vill komma upp då jag ser det. och dom gångerna du skojjar och säger att jag är dum håller jag nästan på att bryta ihop totalt. 
Sammanfattning utav det är att jag är jävligt känslig men du vet inte bara hur känslig jag är.

och så länge vi har varandra kommer vi att klara det hära lätt och gå igenom tuffa tider.

jag lovar och svär!
- jag kommer aldrig snacka med en tjej som jag gjorde du vet...
- kommer aldrig aldrig kalla dig för grova saker.
- jag kommer aldrig att lämna dig för någon annan!
- Jag kommer tammefan alltid till att älska dig.


Nu blev jag ännu mer sur................
hade jag inte haft sönder rutan hade jag velat förlovat mig ^^^with ya!



Sammanfattning av det hära kanske usla blogginlägg enligt dig inte vet jag.
men det är att jag är ledsen för det jag gjort och ändring ska det ske HAR DET SKETT tro det or not. + att jag älskar dig. Enjoy this inlägg! <3



Kommentarer
Postat av: Belliss

NAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWW

ååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh

sånt där skulle jag också vilja läsa någon gång... fan Lisa :O

2010-07-28 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0