längesen nu. ja vet



lägg ut en bild från 2008 på mig och sofff :)

var hos john i helgen och har varit ganska stressad ett tag nu så blev inge uppdatering.

john for till gävle i söndags så de sög ganska mycket men jag jobbar ändå så skulle nog ändå inte kunna träffa honom.

nu är de fyra dagar kvar tills jag slutar jobba ;D! taggen på att få lov nu :P

just nu sitter jag och räknar kalorier, kollar på bantnings piller och sånt skit :P

alltså måste verkligen börja träna och äta rätt men i mitt huvud lockar allt som är fett och gott istället för de som är nyttigt :).

men när ja får lön ska jag och john skaffa ett gymkort så vi ska träna sen snart börjar hockey säsongen så jag kommer dö eftersom jag inte tränat nå på ett år drygt :).


och självklart så hoppas jag att ja får med mig madde, rebban amanda och malin + isabell att börja igen !



Kommentarer
Postat av: Isabelllll

NU VET JA HUR MAN GÖÖÖÖR

2010-07-20 @ 23:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0