ska försöka börja



nu ska jag försöka blogga en gång per dag.
jag brukar ju som bara skriva om vadf jag gjort och sånt.
tänkte om jag skulle börja skriva lite om kläder och smycken och sånt som alla tjejer tycker om.

men för tillfälligt så har jag fått mitt nya bankomatkort. ÄNTLIGEN!
första dagen i skolan, hade hål i nästan 4 timmar så for hem och sov, riktigt skönt.

i dag hade jag samhällskunskap och arbetssätt och lärande, gick helt okej.
tror jag ska satsa på ett högt betyg i de. känns ganska lätt.
i morogn har jag natur och sen 4 timmars hål sen konditori ;) ! vi ska göra sufflé troligen men få se :).
jag ska också börja ta kort på allt vi bakar så ni får se hur duktig vi är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0