pall mall - rökning dödar



just nu sitter jag och är hur lycklig som helst.
jag är så kär, fattar inte hur det går.
jag kan inte fatta att man kan vara så här kär, helt sjukt. -.-
menmen.. slut med sånt där nu. hah

funderar på att stanna här och åka sama buss som älskligen på måndag till skolan, fast det som suger då är att man måste upp klockan sex, huvva.
men vad gör man inte för kärlek.
på måndag har vi öppethus och det kommer säkert bli helt okej, men känns drygt att vara på skolan från 8,20 - 21.00.
men blir ledig en dag då så de är ju värt.

på tisdag ska jag till nordmaling och träffa jessica det är alltsp johns ex för er som inte visste.
dom ska repa och hon ska sjunga det kommer bli kul att få höra henne och träffa henne.

juste jag och john satt och kollade på nå orm saker på youtube. fyfan så jag hatar ormar, och jag älskar ju att bada och nu fick jag reda på att ormar älskar att vara i vatten så vettafn om de blir så mycket bad i sjöar och hav i sommar. huvvaligen.

men om ca en månad ska man ju utomlands de kommer bli skönt att komma bort och bli brun.

men du allt för mig, sköt om er.
nu blir det pussa på killen min.

just nu dead by april - sorry for everyting

Kommentarer
Postat av: S

sv; sant så sant!

2010-01-23 @ 22:40:52
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0