long time

nu vart det lite l¨ångt mellanrum mellan inläggen igen.
hahah.
 en liten sammanfattning av det som hänt.

nyår jobbade jag på coop mellan 10 och 15, hade sovit tre timmar den natten så var ganskA så trött, sen vare bara hem och göra sig i ordning och allt tills alla kom, hemma hos mig var det lugnt, det var jag john sofia andre nataly och isabelle. riktigt trevligt.

sen for vi till isabelle och där vare riktigt drag!
har inte haft en bättre nyår!!

jag och john var hemma vid fyra sen sov vi nästan hela gårdagen.

nu ska vi på stan och gå på mcd, och gina för jag ska lämna tillbaka en julklapp som jag inte ville ha.
sen blir det nordmaling


3 DAGAR KVAR TILLS JAG ÄR 18 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0