20 januari

se framåt och följ ljuset.

just nu mår jag väl helt okej, man ska inte klaga på molnen om solen skiner fram lite då och då.

jag har inte skrivit så himla mycket men i går så firade jag och john ett halv år, helvete så tiden går snabbt helt sjukt.
det blev lite mat ute och myspys och tårar och sånt där.
kommer att lägga ut bilder på john bara för att han är såååå snygg!
nästa vecka blir det nog bantningspulver om jag har råd.

idag på skolan så har vi bakat butterkaka, cupcakes och bröd typ.
och sen var jag så jävla hungrig så när jag skulle skära upp brödet så skar jag mig på en ny slipad kniv, sköööööönt.
blödde som ett as och eve tvinga mig att gå till skolsköterskan och hon satte nå strips på de.
slutade blöda efter ca 3-4 timmar.
blödde himla mycket direkt efter, satte på två plåster 2 min senare så blödde det igenom, ganska kul.

just nu sitter jag i nordmaling och ba ta de lugnt.

pusssssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0