tjeeenaa



i dag var jag som sagt på estetic och de gick skit braaa.

ska dit på måndag igen och då ska jag börja med allt ;D.

det kommer ju kosta några tusen lappar men vafan, de är värt de.


var ute och gick i morse och var jätte duktig, måste ju börja komma i form. haha

IMORGON är de fredag jag längtar efter helg så klart, de blir tjejkväll hos sofia eftersom hon fyllde år i går, grattis till henne 17 bast ;) .
i morgon blir de ju nog vara med john om han vill alltså och sen måste jag ut och gå me blir nog inte på morgonen eftersom jag sover i nordmaling.

söndag blir det jobb och försöka att inte komma bakis dit :*

allt för mig just nu puss ba.

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; hahah aamen typ ;p

fast det finns alltid att köpa på blocket så (Y) ;p

2010-02-19 @ 07:54:53
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0