SWEET LOVE



( gammal bild )

jag sankar min näst största kärlek just nu..... köpa kläder!!

eftersom jag var på estetic så gick de 1000 dit och snart ska jag dit igen med 1000 kr.
kändes inge taggat.
och de är ju sista veckan på jobbet, har ju sagt upp mig så.

så alla pengar jag tjänar i veckan går till att spara, kändes inte roligt.
men man kanske kan fråga mami om hon och papi kan bidra med pengar.
jag har så mycket jag måste köpa, en ny foundation, och ska troligen köpa från make up store och den går på 265 tro jag de var, och sen kläder och skor....

fast frågan är ju... ska ju utomlands snart, kan nog hitta nå billigare saker där.




Just nu spelas; Dead by april - promise me


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; jo det finns typ mormors bikinis på sportringen ;) det är typ det enda som finns nu, det suger och så är dom jätte dyra nu. menmen snart kommer alla sommar kläder.. :D :D

2010-02-24 @ 22:58:28
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; jo det finns typ mormors bikinis på sportringen ;) det är typ det enda som finns nu, det suger och så är dom jätte dyra nu. menmen snart kommer alla sommar kläder.. :D :D

2010-02-24 @ 22:58:48
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0