PUSS PÅ HAN :O



det blir ett inlägg med mycket kärlek till min underbara pojkvän. :*

just nu ligger han i min såäng med sina kalsonger och sin t-shirt uppdragen till sin bröstkorg och spelar spel på sin dator.
han är nog den finaste som finns :*

i dag har de inte hänt så mycket jag har städat mitt rum och lagat mat åt mig och john sen typ bakat morots tårta.
snart ska man väl i badkaret och mysa med sig själv.. alltså med ljus och tidning :D.

i morgon ska jag jobba och hoppas att jag får sälja något roligt.

men lägger in bilder på i morse som jag och john tog.


LOVE HIM :* <3


Kommentarer
Postat av: Alis =)

sv: va vet john om hur de ska va? :P

2010-02-08 @ 21:56:38
URL: http://alexanderlandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0