onsdag



( lägger in en bild på mig då jag hade långt hår, de var typ förra året)

den här dagen började bra, jag gick upp klädde på mig och gick ner för trappan ser att mamma ligger i soffan och frågar vafan hon gör hemma då säger hon att hon också fått magsjuka. hahahahhaha sjukt roligt.

men sen gick jag ut och gick i 40 min, ska ju bli nyttig och få bättre kondis :)
ska börja gå varje dag innan skolan, och på mån,tis,ons ska jag gå med eve till skolan och de är väl ca 6 kilometer.
och sen äter jag inge smör och sånt, utan åt lingongrova och paprika till frukost( alltså paprika som pålägg ).

jag ska också börja äta olika soppor eftersom dom har lite kalorier.

funderar på att dra till stan och äta middag innan jobbet, typ köpa en sallad. :) mummsss...

aja, hare! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0