lite




även om jag är sjuk måste jag skriva vad som hänt i helgen.

på fredag drog jag på stan med eve, eve och jag köpte alla <3 dag present till min älsk.-
han fick en iron maiden tavla, kärlekscheck, en bild.

sen på lördag så drog jag på krogen med johns syster, det var hur trevligt som helst.
men det var ganska roligt att det bara var vi där.

och sen på alla <3 dag så for jag och älsklingen till stan och då bjöd han på bio och vi såg vägen, den var riktigt bra faktiskt. och när vi kom hem så badade vi.

sen fick jag godis också, och efter allt myspys under dagen  så slutade de med spya. lite ironiskt.

men de var allt för mig nu, måste ta en alvedon. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0