HAHAHAH




Robert Pattinson,
23, säger att han är allergisk mot vaginor.

I det senaste numret av tidningen "Details" poserar Twilight-stjärnan Robert Pattinson, 23,  med nakna modeller. Något han inte alls var bekväm med, enligt honom själv.

- Jag hatar verkligen vaginor. Jag är allergisk mot vaginor. Vi plåtade i 12 timmar, så till slut förstod jag att modellerna skulle vara nakna i typ fem eller sex timmar. Men jag var inte beredd på det direkt. Jag hade ingen aning om vad jag skulle säga till dem. Tack gode gud att jag var bakfull, säger Robert i en intervju med tidningen.


 SÅ SYND FÖR ALLA SOM TYCKER ATT HAN ÄR SÅ SNYGG OCH VILL HA HONOM HAHAHAHHAHAHA.
( taget från chic.se).


Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; jaa elle naa.. jag vet inte än. det beror på om det är några fler som är på, men jag vill ;d

2010-02-17 @ 13:58:48
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC

HAHAHA så jävla fult "alergisk mot vaginor" xD HAHAHAHa

2010-02-17 @ 14:01:04
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0