dagens.



där är armbanden jag fick :] jätte fina :*

idag efter skolan så drog jag till stan med eve och efter ett tag kom gurre.
eve köpte leggings med fickor, sjukt snygga. passar henne perfekt.

jag hittade inte så mycket så tänkte spara pengarna på något bättre.

men eftersom att gurre är så snäll så köpte han armband jag ville ha för 100 kr.
sjukt glad blev jag :).

i morgon blir det skolan, vi ska göra smörgåstårto  hela dagen.

sen senare på kvällen ska jag jobba.
juste i går sålde jag sköna hem och fick i väg 35 st och tjänade 500 och sen så vann jag ju tävlingen ( som vanligt) då fick jag 75 till, så 575 på 4tim, ganska najjs.
så blev typ 144 kr timmen, ganska bra timlön.

saknar john, men får träffa han på fredag :*längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0