;*

tjena tjena mittbena.



jag har just vaknat och känn mig utvilad och allt.
jag måste berätta vad som hände i natt, jag och john låg och myste och skulle gå och lägga oss sen hör vi någon som knackar på dörren och vi tänkte vem fan knackar på hos en klockan halv fyra?..
men då var vi as rädd för att han började slå med sopkvasten mot dörren och försökte lirka upp dörren..

tillslut kommer johns kompis uanför och ser mannen och säger att han ska gå där i från och då gör han tydligen de.


vill fan veta vem de var, huvva de var hemskt :P


nu ska jag väl göra mig i ordning medans john sover, ha de så kung puss :*



lägg in en video på en show från hotellet i tunisien

Kommentarer
Postat av: ev

sv: tack gööömman! :*



hehe ärligt..hade jag bara på mig dem på bilden hEHE

2010-08-10 @ 19:36:05
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0