tjena tjena mittbena

dålig uppdatering hahah..

i tisdags gick jag på stan och då shoppade jag lite, jag köpte en vit långärmad tröja från gina sen blev de en vår / sommar jacka den är kort och ser ut som en jeans jacka. sen blev de en nitväst också. as snygg.
lägger ut bilder sen, det kommer bara bli webb bilder pga att min mobil blev snodd och orkar inte ta fram kameran haha :D.

i går så for jag sandra och isabell på pips och olles, vi hade as roligt och kom hem klockan sju i morse så de säg ju nästan allt. ahhaha.
alla sov medans jag satt uppe hemma hos sandra haha.. ingen var pigg som jag.

ska till john i dag !
ha en bra dag ;) bilder kommer på kläderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0