tjeeenaaa

dagen har varit förövrigt bra för mig, jag var på skolan sen blev de stan med evelinorna och de köptes en hel del.
jag köpte en kjol,shorts,linne, skor,bikini underdel och hår produkt från lanzaaaa.
bilder kommer senare.
och i dag avr de första dagen med cambridge, jag måste ju då säga att de är de vidrigaste som finns haha.
gått hungrig typ hela dagen men va gör man inte ;D









jag älskar john sååå mycket i dag har vi varit tillsammans i 9 månader, gud tiden går fort!
just nu är han i duschen och snart kommer han nog helt blöt in i rummet.
man kan ju hoppas att man får en blöt kyss då innan man går och lägger sig.
åh han är så sexig, (förlåt stina jag vet att du inte vill höra sånt om din bror ).
alla får ha de så bra så syns vi snart igeeen ;) hadebyebye

Kommentarer
Postat av: stina =)

Sluta snuska er =)

2010-04-20 @ 06:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0