lösdaaaag


 
(mami & papi som just nu är på hotell)

i dag har jag farit och solat solarium med sofia sen lagade jag mat åt mig och john de blev fläskfile och pommes, sjukt gott.
sen har vi kollat på wipeout och skrattat och ba myst, just nu spelar han och jag ska gå ner och lägga mig i soffan.

och ang estetic  som en frågade vad jag gjorde där så måste jag svara och säga att jag lasrar.

och för sista saken i dag så har vi bokat våran resa och de blir till
tunisien den 7 maj ( hoppas flygen går då)
och de blir på hotell thalassa sousse och antagligen finns de spa på hotellet sjukt najjs ;)
och ni får bilder på hotellet också :* puss ha en bra kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0