long time ago.




jag vet att det var ett tag sen jag skrev men nu har
jag tänkt att börja skriva igen.det kommer bli mest
om skolan och bara allmänt.


i helgen så har jag varit med min J och mest tagit det lugnt.
men i går så for jag och J till haga för att vara med E.E,G.
vi drack och hade det riktigt trevligt.
bra umgänge alltså.
vi började väl dricka vid tio och var hemma vid tre på morgonen.


och i dag har vi typ sovit halva dagen sen så for vi till coop
och köpte lite ingredienser till min cheese cake.
det är riktigt god och rekomenderar att alla ska testa göra en.
det är inte så svårt som alla tror att det är.


bilder från helgen kommer senare.
och juste jag glömde bort att skriva
jag har en ny mobil! jag ska slänga in en bild på den med.
puss allihopa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0