jippii


(blir väl något simpelt som den där.)

i dag fick vi främmande av pappas jobbar kompis,
hans tjej och deras två barn och alvin är bara två månader, hur söt som helst.
och dom vill att jag ska göra deras bröllopstårta.
jag är helt rörd.
sen drog jag till natta och kollade på idol, åt popcorn och sjöng sing star.
Och natta ska sjunga i min älskling band som dom håller på att fixa i hop.
det kommer att gå super bra!






och just nu är jag så sjukt sugen på att köpa kläder skor och allt möjligt.
blir kanske en runda på stan i morgon eller torsdag för i morgon har vi ute dag med klassen.
det blir fiske på nydala sen kanot, kommer säkert bli hur roligt som helst.
hoppas bara att vädret är med oss.

typ allt för i dag. puss :*

Kommentarer
Postat av: Alis =)

Vårat band kommer garanterat äga sönder! :D

2009-09-15 @ 22:57:14
URL: http://allisnoone.blogg.se/
Postat av: izabelle

ska vi gå på stan tsm imorgon? :)

2009-09-15 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0