identitet

( bilden är från förra året )


jag och natta drog till nordmaling i går för att hon skulle träffa bandet och sånt för första gången.
det gick bra!
och john var jätte glad att se mig.
just nu har jag svenska och vi har prov på torsdag om språkhistoria så det blir väl att plugga lite senare.
john ligger hemma hos mig och väntar tills jag slutar fast jag vet inte om jag orkar vara på hela sista lektionen, vi har bageri i 3 timmar och jag känner att jag inte ha orken till det,känner mig helt less på allt.. huvva.
men det var allt för i nu, jag ska försöka uppdatera oftare.

pusss, och det var kul att höra att john syster stina följer våra bloggar :).

Kommentarer
Postat av: stina =)

Inte menar du väl att du ska skolka? =)

2009-09-22 @ 11:48:19
Postat av: alis =)

Hörredu, de gör då fan jag med :] xD

2009-09-22 @ 12:55:47
URL: http://allisnoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0