home.



äntligen hemma kan man säga.
det har varit mysigt att vara i stugan med dom man älskar, men finns inte så mycket att göra där.
i fredags for jag, pappa och john ut med näten.
Sen senare på kvällen kom annelie och allihopa.
det blev typ bara film för mig och john och för dom äldre blev de minttu m.m.
och sen vaknade amn upp klockan sju på morgonen för att alla kliver upp, så då klev jag också upp sen får vi och hämtade upp näten, det blev inte mycket alls.
det blåste jätte mycket och det är troligen det som gjorde det.
vi ska fara dit och fiska mer när det blir lite kallare och inte så blåsigt.

john börjar på Jb i morgon och hoppas han kommer trivas där!
jag ska ducha äta och allt sånt nu, sen lägger jag in bilder, PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0