dåligt, i know




jag vet att jag inte uppdaterar ofta men jag har bara inte hunnit eller haft tid.

i dag hade vi prov i svenska, jag tycker det gick ganska bra för mig hoppas jag får G i allafall.
vi har också prov nästa vecka i arbetsmiljö och säkerhet, och den här gången ska jag förbreda mig så jag tog hem böckerna redan i dag så jag kan börja plugga.
jag och eve ska fara ut och söka apu plats i morgon jag håller tummarna på att det kommer gå bra.
sen vid två tiden ska jag, john och familjen + annelie, morgan och deras barn också med.
det kommer nog bli bra!
plugg i bilen och i stugan och jag längtar tills jag få se john med en fisk i handen ( om han får nå fisk ) isf så får jag hjälpa honom med fisken.
tyvärr har vi ingen dator i stugan så kommer inte kunna skriva något inlägg.. tråkigt.
men vad ska man göra?.

nu kommer det bilder på min sötnos. :*

Kommentarer
Postat av: alis =)

men mms:a in inägg :]

2009-09-24 @ 22:55:18
URL: http://allisnoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0