andas


jag vet att det var ett tag sen jag bloggade men ska skriva ett inlägg.

i fredags var jag hos nataly och drack, sjöng singstar, gjorde mat och hade bara allmänt roligt.
ibörjan var det bara vi, sen kom sandra och sen gab och eve.
sandra sa något om att man kunde bli hög på bananer så vi torkade och testade, det funkade inte för er som ville veta.
sen drog vi på en fest på ersboda, det var kul tills polisen kom.
jag träffade sofia och dv där, plus eva och catta. kul!!
sen drog vi tillbaka till nataly, och hade de trevligt.
alla drog vid tre så då gick jag och natta och la oss i sängen och snackade om allt möjlgt.
sen vaknade man av att mamma ringer eftersom jag skulle upp nio och gå på stan med henne och mormor.
det blev att jag köpte två par skor, mamma ett och mormor ett par.
sen köpte jag också present till john som var ett örngott som det stå I (L) You och nå godis.
sen blev det pizza buffe som mormor bjöd på.

vid ett for jag till john och vi lagade fin middag till oss, det var fläskfile och pommes ( som vi gjorde själva ).
sjukt gott blev det och det blev en underbar 2 månaders dag.

när jag vaknade upp på söndag morgon får jag ett sms av issa som säger att weibord är död, att han blivit påkörd och sånt, då blev det mest tårar och sängen hos john.
det är så jävla tragiskt, men orkar inte ta det.
vila i frid min vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0