onsdag



(bilden är på världens fulaste hund jag såg ett program om den i dag, det är en blandning av en nakenhund och en chivava eller hur fan det stavas! tungan hänger ut sådär hela tiden ) ganska gullig...



idag har vi bakat på skolan, vi gjorde gifflar, bröd, brownies och någon annan bakelse som jag inte vet vad den heter.

jag drog till nordmaling för att träffa älsklingen och vi gjorde hamburgare och pommes till middag, jag vet vi är tjocka!!
sen har vi bara kollat på tv och tagit det lugnt.
vi kollade på något program om spöken och sånt det var lite obehagligt.

just nu sitter jag och tänker på john systrar och dom är helt underbara.
jag saknar stina sjukt mycket! världens härligaste tjej!
hon önskar man att man hade som syster!

men det var allt för i dag jag kan inte lägga in några bilder eftersom jag är hos john men lägger in någon han har på sin dator puss!


Kommentarer
Postat av: stina =)

Tack för dina fina kommentarer =) jag tycker om dig också..ha en trevlig kväll =)

2009-10-08 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0