lördagen!

i dag vakande jag och min älskling upp vid elva och jag var pigg och glad men min älskling var trött eftersom jag hade tagit upp all plats i sängen...
vi satte på en kaffekanna och började måla.

efter någon timme så kom nataly och hjälpte oss att måla, bilder kommer sen när hela rummet är klart med möbler och sådana saker.
men ni får en bild på en sak som vi målade vid sidan av sängen :*

puss och förlåt för att jag inte uppdaterat i dag, det är bara för att vi blev klar med rummet vid elva och sen fick jag lov att mysa med min kille!






vi är inte så skillade på att måla så det blev skrynkligt på vissa ställen för att vi inte tog bort tapeten som var under haha.

v

Kommentarer
Postat av: emma

Kikar in^^

2009-10-11 @ 17:09:24
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0