long long time agoooo.



(bilden är på mig och nataly på skolavslutningen )


jag vet att jag inte har uppdaterat på sjukt länge, men jag har bara inte haft tid eller ork till det så nu kommer det bli en lite sumering på vad som hänt.


den här veckan har jag varit mest med nataly och sovit över hos henne och hon har inget internet så har inte blivit några inlägg, sen i torsdags så bastade jag och nataly med erik och gurre det är alltså två av mina bästa killkompisar dom är underbara.
sen i fredags så bastade jag med nataly, älsklingen, jens, annie.
det var riktigt trevligt tills några fick i sig lite för mycket så det blev sängen för dom senare.
lördags så blev det att vi for hem till mig och gjorde bakis mat och åt jävel och sov.
senare for jag och nataly och köpte mat och lagade pommes med bea sås och någon snitzel eller hur det stavas haha, sen makaroner med ost och carbonara.
Sen blev det film ( inside ) nataly satt mest och gömde sig.
sen besståd kvällen av kortspel, musik och godsaker.
nataly skulle sova över men hon glömde sin medicin och fick låna min cykel och cykla hem.
i dag for jag och mamma på iksu och köpte guldkort och var och träna, det blev mest löpbandet och cykeln.
i morgon blir det att vakna tidigt och fara till iksu med nataly och simma, och senare vid fem tiden ska jag med mamma och ha gruppträning, bodypump.

och i morgon har jag utvecklingssamtal och det går säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0