älskligen

jag vet att jag kan göra fel, göra stora misstag som jag kan ångra.
jag måste bara lära mig av dom.
du är den person jag vill leva mitt liv med, den jag vill dela min uppväxt med, den jag vill åldras med.
varje gång jag ser dig så är det som att det är första gången vi träffades, pirr i magen och blir varm i hela kroppen.
att kolla in i dina vackra stora ögon är det vackraste som finns.
jag skulle bara kunna ligga och kolla på dig så skulle jag vara nöjd.
jag ska börja uppskatta tiden med dig och alla små saker.
som när vi vaknar hur du håller om mig hur du pussar på min axel innan vi går och lägger oss.
jag saknar dig speciellt på kvällarna och morgonen det är det jobbigaste, att kliva upp och du inte ligger där med mig.
jag vill dela allt med dig, och det gör ont i mitt hjärta att du inte är här nu.
jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0