just shoot me

I morgon är de söndag, det är dagen innan skolan börjar..
Det är inte precis som att man längtar, ligger efter i matten så sjukt mycket.
jag vill inte veta vart jag ligger i alla andra ämnen..

precis vad jag gjort under mitt lov;

fredag; match mot övik ( förlorade )
lördag; match mot sundsvall ( förlorade )
söndag; var med soff( vicy ett tag ) sen drog vi till melina och kolla på film, sen soff och sov.
måndag; träning
tisdag; bastade med soff och drack, vi drog till vicys bror och drack lite med dom, for hem vid 5 på morgonen.
onsdag; tränade, var sliten som ett svin sen vare bara hem och sova.
torsdag; var med soff och vicy.
fredag; drack hemma hos vicy med hennes kompisar, riktigt trevligt.
lördag; hemma kväll med mami, såg på melodifestivalen.

varit ett helt okej lov! synd att de är slut bara.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0