hellooo




ikväll ska jag och soff fara på bio och se I taket lyser stjärnorna .
boken är ialla fall grymt bra, har läst den antal gånger.
boken handlar om en tjej som heter Jenna, och hon är tretton år.
hon blir förälskad i Sakke så hon gör allt för att bli sedd av Ullis som är den tuffaste tjejen i klassen och definitivt den populäraste.
Jenna älskar din mamma och hon har canser, hon skäms över det.
hon vill inte att någon ska se henne.

en dikt som jenna skrev som stod längst fram i boken.



Om du dör mamma, då tar jag självmord.

Det gör jag.

Då tar jag självmord.

Nej förresten. det heter inte ta självmord.

Det heter begå självmord

och det heter ta livet av sig.

Alltså

om du dör mamma. Då tar jag livet av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0