jag vet.

hej sofia! jag vet att du klagar på att jag aldrig skriver något i min blogg så nu får jag väl lov att göra det!
i helgen var jag i norrmjöle med sofia och andre + några till, det var riktigt trevligt och kallt med nakenbad.
påvägen hem fick vi soppatorsk men det var riktigt kul men synd om niklas.
på onsdag är det skolavslutning och jag har just köpt en klänning till det, det blev en beige brun klänning från nicole som kostade 500 kr.
jag har ingen aning om vad som händer i helgen jag får ta det som det kommer!


bilder kommer från i helgen och en bild på min klänning!
kommentera gärna!

sofia med söt hästen



när båten skulle i.



jag och sofia i båten ! happy face!



Och där är min skolavslutningsklänning snygg va?

Kommentarer
Postat av: evs

gogummmman!:D

2009-06-22 @ 00:39:33
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0