23 juni


( från förra sommaren )

ska snart dra till pawo och kolla på tv typ, i dag på jobbet har jag lovat min chef att sluta röka.
han satt i en timme och berättade att han rökt i hela sitt liv och att han hade slutat nu och att han inte hade några flimmerhår kvar i näsan eller lungorna. så i morgon och framöver lär de blir ciggförbjud för mig.
jag gick och la mig halv åtta i går och sov till klockan sex och är fortfarande trött helt sjukt. ska väl gå och lägga mig tidigt i kväll med tror jag.
nu ska jag klä på mig och köra till pawo

pussba

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa vännerna?

ni tycker ju inte ens om varandra, snackar skit och allt. herregud...

2009-06-24 @ 17:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0