4 juli

jobbat i dag, det gick väl bra men det regnet öste ner men vid elva så slutade det!
jag satt och lyssnade på p3 hela dagen när jag jobbade och då kom frågan vilken låt vill du ska spelas på din begravning?
och då började jag tänka...
jag skulle ha tre låtar, den första skulle vara lifehouse - everything, den andra skulle vara för pawo och det skulle vara jadde - sunshine för de är våran låt och den har varit de i flera årtal.  och den sista skulle jag vilja ha en glad låt för att jag känner att om jag skulle dött så vill jag att mina nära och kära skulle minnas mig som något bra och att jag vill att dom ska må bra och leva vidare.
så den sista skulle vara christina aguilera - cant hold us down. för jag tycker repesenterar feminism.
det är så jag känner just nu men låtarna kanske ändras med åren.

och just nu känner jag att allt och alla är dum i huvudet. jag blir så jävla arg på alla. vart fan är alla?
alla mina kompisar visar sig typ att inte vara mina kompisar. men vad fan ska jag göra.

OCH vad fan ska man göra ikväll? när man är ledig och sitta inne som alla andra jävla dagar när man jobbar.
aja...

http://www.youtube.com/watch?v=PiqND39qU68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0