29 juli

I dag har jag varit på stan ett tag med Gustav, han kollade på en parfym men köpte ingen.
Men han köpte en ring och en milkshake åt mig.
Jag köpte ingenting i dag, jag har lärt mig att jag inte ska ha pengar för dom försvinner lika snabbt som jag får dom.


För alla er som inte vet så tog jag hål i tungan i måndags kväll, så det blir flytande mat ett tag. ( fast jag fuskar lite och äter vanlig mat också )
Tungan är fortfarande uppsvälld och sånt, men jag hoppas att det hinner försvinna innan älskligen kommer hem.

Jag lägger in lite bilder på kläderna jag köpte i fredags och i måndags.
Tyvärr inga bilder på skorna än men de kanske kommer senare.
Puss på er alla!






det var kläderna, när jag tog hål i tungan hos offer, och hur det såg ut efter inte så bra bild men, sen innan jag skulle på droskan. bilden är från förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0