27 juli

fredagen började med att jag for till stan med pawo i det "vackra" vädret.
både jag och pawo hade ju fått lön så det blev lite shoppande.
jag köpte en klänning,jeans,tjocktröja,vitt linne, två par skor, matchade bh och trosor, och ett till par trosor. jag tror det var allt men är inte säker.
pawo köpte en bh och ett linne om jag minns det rätt, sen vid tre så tog jag bussen till min älskling.
när jag var framme efter en dryg timme så öste regnet ner så när jag väl kom till john så var jag as blöt.
john var med hans kompis alex, som sov den mesta tiden av kvällen.
vi alla tre for till konsum och sen köpte jag mat som jag tillagade sen åt vi alla.
sen blev det bara en lugn kväll.

lördagen började lugnt tills sofia och andre kom. då gjorde jag mat och blev lite bråk mellan ja och min älsk.
men blev bra sen.
vi for till andreas och började dricka det var helt okej ett tag, sen kom det fjortisar och vidriga personer så då gick det lite överstyr.

och söndagen så låg jag mest i sängen med min finaste älskling.

OM EN TIMME SÅ FAR MIN ÄLSKLING TILL GÄÄÄVLLEE, (hata gävle nu )
jag kommer sakna honom sjukt mycket :* big love

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0