mellandagsrean

jag var ju på mellandagarna i går! hittade lite faktiskt.
lägger in en bild.






klänningen jag funderar på att ha på nyår men kanske ändrar sig, bilden är dålig men. ser ju lite iaf.



lite dålig bild, men de är en kofta, en glitter väst, svart klänning, en rödklänning, linne, lack leggings, en bh, brun kort tröja, sen glömde jag att ha med ett svart linne.
det var allt jag köpte i går iaf, funderar på att dra och köpa nå mer.
funderar på att ha den röda klänningen på nyår med massa ringer och sånt fint.


Kommentarer
Postat av: ev

sv: nej så jäkla drygge! krya på dig babe

ja it sounds like a good idéa :)

2009-12-29 @ 03:32:04
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0