ja.

JOBB!


ja det var nyss en som frågade hur mycket jag tjänar i månaden, det är faktiskt inget jag vet, jag får ju lön varje vecka och det beror ju helt på hur mycket jag jobbar och säljer.
men på typ åtta timmar kan jag jobba in 1100 efter skatt, så det är ju bra. men om jag jobbar drygt åtta timmar i veckan så får jag mellan 500 - 1000 oftast. och det är ju efter skatt, jag skattar ju 33% på det jag tjänar.
och det är bara på online, sen får jag ju från coop där jag jobbar mest på helger eller när dom behöver, dom ringer om dom behöver mig. men på helgerna tjänar jag då 140 kr timmen och det är ganska soft eftersom jag bara lägger in lite saker i ugnen och chillar. så lätt förtjänta pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0