helgen än så länge.

i går for jag till nordmaling jag gav mina jul klappar till johns mamma och låtsas pappa, eva fick en skål, en godis skål och två ljusstakar, sen fick dom dela på en vinflaska, som gick åt snabbt. haha.
john fick en t-shirt och ramar med bilder på oss, sen tidigare fick han tre par kallingar och världens största klubba, som jag mest äter på hahah.

sen slutade ju praktiken i fredags också och då var dom så söta och gav mig ett pressentkort på 200 kr där. puss på dom.

och jag får ju inte glömma att jag gjorde en prinsesstårta åt johns mamma och allihopa.

i dag var jag och john bara hemma  sen for vi till kyrkan och lyssnade på jul låtar, det var mysigt.

jag fick en jul klapp av eva också, det var en gel eyeliner från giordani, jävligt bra var den! sen skulle jag typ få något mer, jag blir helt till mig, jag älskar ju jul klappar, att ge och få.

nu vill jag bara ha johns julklapp..... han vägrar ge mig den,.

och nu som sista sak så har jag ju alltid tur att vara sjuk på jul afton och tänkte att i år kanske jag får vara frisk men inte det, nu har jag jätte ont i halsen och snorig som ett as, kul.-.-...

men nu ska vi kolla på en film, hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0